poniedziałek, 19 maja 2014

Nagranie - A world without danger - wykonanie Van





 Macie, pośmiejcie się :P Oczywiście z mojego talentu a raczej jego braku xD To tylko wersja angielska. Wiecie... szkoła, obowiązki w domu. Ale nagrałam to dzisiaj tylko dlatego że rodziców nie ma w domu. Nieźle by mi się oberwało jak bym przy nich włączyła kompa :D No nic... Oceniajcie moje nagranie, a jeśli się spodoba postaram się wrzucić następne jak najwcześniej. Jak się nie spodoba ,no to nie będę więcej nagrywała żeby wam psychy nie zryć :D Tak na marginesie to jest mój pierwszy filmik do którego podkładałam dźwięk i "trochę" źle wyszło. Nie oceniajcie jakości slajdów ani nic ,tylko mój głos. Buziaczki! :* / Vanessa <3

4 komentarze:

  1. Ślicznie. Nie ma się z czego śmiać Vanessa :)
    PS. - Madzia też wrzuci nagranie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie... Madzikowa stwierdziła że się nie chce ośmieszać. jej wybór :D Pozdrawiam / Vanessa <3

    OdpowiedzUsuń