wtorek, 3 czerwca 2014

Nie ma na razie o czym pisać :/

Hejka tu Van. Nie ma właściwie o czym napisać, ponieważ wszystko jest takie jak było. Rozdziały są w piątki (w zeszły piątek nie wstawiłam, ale w ramach rekompensaty w ten piątek wrzucę 3), u nas leje jak z cebra (no, może nie jak z cebra... właściwie to tylko mży xD ), a my się nudzimy jak mopsiaki... U mnie zmieniło się tylko i wyłącznie to, że założyłam twittera (później podam linka). Mam pytanko : Nagrać jeszcze jakąś piosenkę? I kiedy chcecie kolejnego BFF taga? Nie wiemy jak to zorganizować xD i kiedy xD Masakra. I jeszcze jedno głupie pytanie :) - Jaka jest wasza ulubiona postać z Kod Lyoko? :D
Koniec durnych pytań i zapraszam do komentowania naszego bloga, zadawania pytań na asku i lajkowania naszej stronki na fb :3 Buziaczki / Vanessa ♫

2 komentarze:

  1. Vanessa przekonaj Madzię do zaśpiewania Kod Lyoko! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wedle życzenia przekonałam :) Niedługo powinien się pojawić ;)
    Buziaki! / Vanessa ♫

    OdpowiedzUsuń