poniedziałek, 16 czerwca 2014

Pisklaczki !!! ♥

Hej. Tu Van :) Jestem prze szczęśliwa. Mówiłam to już Madzi, a teraz powiem wam. Niedawno (gdzieś z miesiąc temu) przyleciała para dosyć młodych pustułek :) Zagnieździły się u mnie na balkonie. Kilka dni później w "gnieździe" pojawiły się jaja. Dziś mam cztery słodziutkie pisklaki i dwa jeszcze nie wyklute :) Tu łapcie zdjęcie:

Zdjęcie udało mi się zrobić kiedy mama piskląt była na łowach :) Maluchy rosną jak na drożdżach. Za tydzień też zrobię zdjęcie i wrzucę, żebyście mogli zobaczyć jak szybko rosną. Od razu mówię że ptaki nie są udomowione, żyją dziko ,ale już przyzwyczaiły się do mojej obecności i nie uciekają kiedy otwieram okno (mam loggię - zamknięty balkon). 
Pozdrawiam gorąco :) / Vanessa ♫

1 komentarz:

  1. są urocze <3 <3 <3
    czekam za tydzień na zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń