piątek, 26 września 2014

Takie tam nic :)

Hejka lyokoners ^^ Niedawno wróciłam ze szkoły, a jak tam u was? Zauważyłam że nikt nie był chętny na dedyk albo kolaż :) No cóż, mówi się trudno. Można się zapisywać również pod tym postem jeżeli ktoś chce jakiś kolaż czy coś :P Muszę się pochwalić, póki Magda o tym nie wie. upolowałam w bibliotece książkę "Kod Lyoko - Zero Grawitacji". Fakt że to jest tylko opisany odcinek, ale radochę mam :3 Oto zdjęcie mojego nabytku ^^  :


Ale Madzialena dostanie szału :D Zacznie się wściekać, dlaczego ona pierwsza tego nie wypaczała ^^ Heh, a wystarczyło się schylić ;)
Jak tam u was z ocenami? U mnie na razie słabo. Ale jak siedzę z głową w chmurach zamiast się uczyć to tak jest :/ Szkoła jest do bani. Według mnie. Oczywiście można się z niej wiele nauczyć, ale te oceny... Po co to komu? xD
Kończę i przygotowuję się na ochrzan od Magdy :') Życzcie mi żebym przeżyła xD
Pozdrówka :* ♥ / Vanessa ♫

1 komentarz: