piątek, 26 września 2014

Dorzucone rozdziałki =)

Witajcie misiaki. Tu Madzia. Dzisiaj w ramach podziękowań i przeprosin a to, że ostatnio nie wrzuciłam rozdziałów. Wiecie... szkoła, 1 gimnazjum, a roboty masakrycznie dużo :/ Nauczuciele ciągle nam mówią, że to nie podstawówką xD. Niestety to prawda, no ale cóż... nic się na to nie poradzi =). Okej nie zanudzam i przechodzę do rzeczy, żeby się z posta nie zrobił pamiętnik xD
Dzisiaj wrzucę tyle rozdziałów, ile mam napisanych w 1 części. Następnie będę dodawała rozdziały na biężąco tzn. że jeśli skończę następny pisac w środę, to on się wtedy pojawi =) Trzymajcie się i do następnego wpisu ;*
~Madzialena

1 komentarz:

  1. Też właśnie zostałam gimbusem i mam dokładnie to samo co ty. Boże ciągle tylko, to nie podstawówka, trzeba się zachowywać i w ogóle, ale jest w miarę ok. Ja też u siebie mam problem z wrzucaniem postów na czas, ale się staram :). A twój wpis już czytam :).

    OdpowiedzUsuń