sobota, 4 października 2014

Wyzwanie lyokoners :3

Hejka, nareszcie zaczął się weekend co nie? Trochę czasu wolnego jeszcze nikomu nie zaszkodziło ;) Wymyśliłyśmy z Madzią że dzisiaj wyjdziemy na dwór, z namalowanym wielkim znakiem X.A.N.Y na ręku i będziemy krzyczeć "X.A.N.A nas opętał!" Kreatywne xD I z tego pomysłu zrodził się mój pomysł stworzenia siedmiu wyzwań dla lyokoners :) Oto one:
1.Namaluj na ręku znak X.A.N.Y i krzycz że cię opętał
2.Idź poszukać studzienki kanalizacyjnej i napisz pod nią kredą "wejście do fabryki"
3.Nazwij swoją nauczycielkę od chemii panią Hertz (ja już zrobiłam :D Nudziło mi się)
4.Narysuj na okładce podręcznika znak X.A.N.Y (mało kreatywne xD)
5.Zainstaluj IFSCL i zwirtualizuj kogośtam :D
6.Napisz co najmniej jeden rozdział (standard: czcionka 11, Calibri, bez odstępów, A4) o losach dowolnie wybranej pobocznej postaci z "Kod Lyoko"
7."Sfotoszopuj" swoje zdjęcie i umieść na tle Kadic :)
Jedno wyzwanie na jeden dzień. Dziś jest start :) Będziemy "udowadniać" nasze czyny zdjęciami :D no może poza trzecim, ale Magda może potwierdzić że na korytarzu krzyknęłam do babki od chemii "pani Hertz". Dziwnym trafem się odwróciła miłym głosem zapytała o co się chcę zapytać :D Czyżby oglądała Kod Lyoko? :3 Mam fajnych nauczycieli! Nie zanudzam i się żegnam. Jeszcze dzisiaj dostaniecie zdjęcie z pierwszym zadaniem. Nie wideo bo za dużo montowania, a ostatnio nawet n ie chciało działać :/ Trudno :P
Buziaki :* / Vanessa ♫

2 komentarze:

  1. Fajne!! Z chęcią zobaczę wasze wyzwania i co z nich wynikło. Rzeczywiście macie fajnych nauczycieli :). Pozdrawiam, Martynika

    OdpowiedzUsuń
  2. PS Jakbyscie chciały poczytać mojego bloga, bo mam nowy rozdział to zapraszam i czekam na nowe opowiadania z waszej strony :).
    http://kodlyoko-walkazxana.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń