środa, 22 października 2014

Brak pomysłów na bloga :/

Hej misiaki to Vanessa :3 Chciałybyśmy bardzo przeprosić za naszą nieobecność na blogu, błagamy na kolankach o wybaczenie :') Nasz brak aktywności jest spowodowany nie tyle brakiem czasu, co brakiem pomysłu na jakieś posty :/ Rozdziały - wyczerpane, challenge - nie ma kiedy, wyzwania - ostatnio nie podołałyśmy. No i co mamy kurcze zrobić? Pójść do najbliższego drzewa i się powiesić xD Jeżeli byście mieli pomysły na bloga, bardzo prosimy o podanie propozycji w komentarzu :) Przyjmiemy każdą nawet najdziwniejszą :) Obie mamy już dość "nie zajmowania się" blogiem :( Ale w głowach pustki i jest tylko nasza rozmowa : "Hej, wiesz że ostatnio zaniedbujemy bloga? - Tak, wiem, ale nie wiem co zrobić, masz jakiś pomysł? - Sorki, nie mam..." - więc to mniej więcej tak wygląda :P
Tak ode mnie: Chciałabym wam wszystkim podziękować za życzonka <3 Jesteście kochani ^^
Wracając do poprzedniego tematu: W związku z tym, że zbliża się Halloween, czyli jedno z moich najulubieńszych w świecie świąt, prosiłabym, aby propozycje wyzwań, zadań czy czegoś tam jeszcze, kierować pod kątem Halloween <3 Hah, byłyśmy z Madzialeną dzisiaj w Lidlu i widziałyśmy plastikowe kosy, widły i siekiery nasz dialog "Ty, ale zarąbiste - No, bierzmy kosę i na żniwa - Ja jako córka Posejdona wzięłabym ten pseudo trójząb - Ale ta siekierka też spoko - No, nawet nawet, ale zarąbiiiiisteeeeee" xD Hah ^w^ Błagam, weźcie pod uwagę przy robieniu tych zadań że ja uwielbiam robić filmiki, a Madzia woli robić kolaże, wróżby itp.
Dziękuję jeżeli dotrwaliście do końca tego posta :) Pozdrówka, koffam was ^^ / Vanessa ♫
P.S. Może jeszcze łapajcie zdjęcie ;) Takie tam nasze bohatery <3 Nie moje zdjęcie, wygrzebane w internetach :3

4 komentarze:

  1. Może "Bloggerki Pytają"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na czym to polega? O czymś takim jeszcze nie słyszałam. Zanim ogłoszę cię genialną osóbką, prosiłabym o wyjaśnienie co to jest ^^ Pozdrawiam / Vanessa ♫

      Usuń
  2. Ja mam pomysł taki: możecie w filmiku (lub coś podobnego) odpowiadały na pytania, które będzie miały zadane na askach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay, dla mnie bomba ^^ Muszę to jeszcze z Madzialenką uzgodnić, ale jestem pewna że się zgodzi :) Nataly, jesteś genialna :3 Pozdrawiam / Vanessa ♫

      Usuń