piątek, 10 października 2014

Wyzwanie lyokoners numer 4 i 5 ♥

Hej, wiem że mamy niewielkie przesuniecie (znowu), ale Magda założyła sobie stronkę Potterhead, której prawdę mówiąc też jestem admi. Ale jakoś bardziej jestem przywiązana do tego blogaska <3 Wstawiam zdjęcie wykonanego przeze mnie (tylko przeze mnie) czwartego zadania, oraz screeny piatego wykonanego przez nas obie.

Taaaak, podręcznik od chemii. Związek z trzecim zadaniem <3
















 Obie wybrałyśmy Ulricha <3 Ten na górze jest mój, ten na dole Madzialenki. Swojego czasu (przedwczoraj)  miało to być tło na bloga, ale oczywiście zdjęcie miało o kilka kb więcej, więc nie chciało przyjąć xD Ale screeny mają już trochę :D Tak z... No cóż, żeby was nie skłamać to od początku istnienia tego bloga, mam te zdjęcia w swojej galerii. Ale to ze zadanie zostało wcześniej wykonane to nic złego, co nie?
Pozdrówka :) / Vanessa ♫

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz