niedziela, 11 stycznia 2015

Wróciłam misie!!!

Hej, z tej strony przeszczęśliwa Vanessa! Mam ynternet, mam ynternet :P Już w czwartek dołączyłam do mojej nowej klasy. Jest poprostu cudowna. Wszyscy trzymają się razem, nie ma wyśmiewania się z nikogo... I mam 17 osób w klasie xD (licząc mnie - 18). Hahah, chodzi ze mna do szkoły chłopak, który wygląda nieco jak Herve xD I jeszcze taki jeden, który wygląda jak Odd :P Tyle że jest wyższy. I nie jest aż takim szkieletem :D Kocham tą moją szkółkę ^^ Chociaż trochę tesknię za tamtą :( No i za Madzią :'( I za godziną o której mogłam wyjść zeby zdążyć :( Teraz mam na 7:10 autobus nieeeeeeeeeeeeeeee! Ale jest więcej plusów niż minusów. Tak więc... Yeah :P Wiem że już daaaaaawno był Nowy Rok, ale pytanko - macie jakieś noworoczne postanowienia? :) Ja stwierdziłam ze w tym roku sobie odpuszczę, bo i tak nigdy ich nie spełniam :P No cóż... Trza kończyć... Tylko wrzucę jeden obrazek i mogę sobie iść ^^



Wrzucam zawsze pierwsze lepsze zdjecie z folderu xd
Pozdrówka / Van ♫
P.S. U waz też leje jak z cebra? :P

1 komentarz:

  1. Hej. Nominuję Cię do Liebster Avard. Szczegóły tutaj: http://natkalowczyniaxany.blogspot.com/ Pozdrawiam!
    ~Natka

    OdpowiedzUsuń