sobota, 13 czerwca 2015

Liebster Avard

Hejoł - Tu Van i Magda (na skype oczywiście). Mamy kolejną nominację do Liebster Avard :3 Bardzo nam miło, ale niestety nie bedziemy nominować już blogów, bo uważamy ze to nie ma sensu. Blogi się "wyczerpały" a nie mamy zamiaru po raz enty nominować tych samych blogów. Jeżeli chcecie to nas nominujcie, aczkolwiek my nie będziemy więcej nominować :)

Jak zawsze w odpowiedziach - niebieski - mój, czerwony - Magdy :)

1. Lubisz odpowiadać na Liebster Award?
Lubię odpowiadać, a także pisać pytania dla innych :)
Lubię i pisać i odpowiadać :)
2. Jak Ci idzie w szkole/pracy
Jakoś leci. Raz tróje, raz czwóry, czasem piątki...Jest wporzo :D

3. Masz jakieś inne zainteresowania oprócz pisania?
Śpiew, czytanie książek, śpiew, historia, śpiew i nie wiem co innego :P
Czytanie, fotografowanie wszystkiego, co się da, kibicowanie polskim siatkarzom :)
4. Co najbardziej polubiłeś/łaś w Code Lyoko?
Ulricha xD Ale to na początku :D Teraz bardziej liczy się dla mnie akcja i mam do tego serialu pewien sentyment :)
Na początku polubiłam samo Lyoko. A potem Willa <333

5. Jakie zwierze opisywałoby Twój charakter i dlaczego?
Nie mam pojęcia. Ale chodzi o prawdziwe czy mistyczne? Bo jeżeli prawdziwe to (uwaga, uwaga, robiłam test xd) sowa. Nie spodziewałam się xD, a jeżeli mistyczne (znowu test, kochany filing.pl :') ) jednorożec? Jestę jednorożcę :D Ale opis mi się zgadza :)
Tygrys - zawsze zachowuję się niespodziewanie ;P
6. Lubisz zupę pomidorową?
Zależy. Raz mam jazdę, że mogę jeść tylko ją, a innym razem nie chcę jej na oczy widzieć, a co dopiero jeść :D
Lubię, jak większość zup :)
7. Masz jakąś osobę którą bardzo lubisz, ale nie możesz jej o tym powiedzieć?
Mam. Kacperek, jeżeli to czytasz (a wątpię) to wiedz że o tobie mowa xd Nie mogę powiedzieć, ale napisać chyba tak ;)
Liczą się osoby, które nie wiedzą o moim istnieniu? xD Jeżeli tak, to cała ekipa Il Volo, Loic Nottet, Lena i jeszcze wiele innych osóbek :)
8. Twój ulubiony blog?
Dalsza Historia Yumi: Epilog - najlepszy blog jaki czytałam EVER. To zakończenieeee *.*
William i jego zagadka - bo kocham Willa, a to opowiadanie jest o nim <3
9. Ulubiona książka/książki?
Uhuhu... Duuużo tego. Seria "Percy Jackson", "Harry Potter", "Igrzyska Śmierci", "Niezgodna", "Dary Anioła"... Nie chce mi się więcej. No dobra, jeszcze "Umarli czasu nie liczą"...
Nie dam rady wszystkiego zliczyć ;P
10. Ulubiony gatunek książek?
Fantasy/przygodowe/romanse (tak, ostatnio polubiłam romanse :P )
Kryminały/Fantastyka/Przygodowe

11. Czy kiedykolwiek pokochałeś postać fikcyjną?
Pff... A bo to raz... Ulrich Stern, Odd Della - Robia, Percy Jackson, Harry Potter, Peeta Melark, Patch Cipriano, Jace Herondale/ Wayland/ Morgenstern, Will Herondale , Simon Lewis, Książe Caspian, Butch (z "Umarli czasu nie liczą"), Doctor (<3 <3 <3 Kocham od kilku lat ^^ <3 <3 <3) Czkawka (uwielbiam z JWS), Tobias Eaton/ Cztery, Jack Frost, Magnus Bane, Hiro Hamada (Wielka 6 xD), Augustus Waters, Alex (z Love Rosie) <3 Więcej mężów nie pamietam xD
Podobnie, jak osoba powyżej xD

1 komentarz:

  1. OMG! Czytam to i nie wierzę własnym oczom. Natalia, lubisz Loïc'a Nottet'a?! Ja go kocham! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń