czwartek, 4 czerwca 2015

Jeszcze 22 dni i wakacje :P

Siemaneczko Ziomeczki...

Sorry nie to przywitanie.

 Hej, z tej strony Van (teraz chyba lepiej). Jak widzicie w tytule, za 22 dni wakacje. Kto się cieszy? :) Szczerze to jestem i na 'tak' i na 'nie'. Będę się nudzić pewnie w domu, tak jak to teraz robię :P Madzia pewno też nie wyjeżdża. Za to jeden z moich kolegów jedzie do Włoch ^^ Kazałam mu zrobić mnóstwo zdjęciów <3 A tak na marginesie zauważyliście że dziś wypada Boże Ciało? Ja nie bardzo bo w Boże Ciało zwykle leje jak z cebra :D A tu pogoda trolla nam zrobiła ;) Może i notka króciusieńka, ale ważne że jest xd niestety muszę lecieć na dwór bo rodzice marudzą tak ze bardziej się chyba nie da. Oczywiście jak teraz mam full pomysłów na opowiadania, na notki, na TAGi, na postacie, na wszystko, to każą mi iść na podwórko położyć się i nudzić. Aha, no ijeszcze cieszyć się że się nudzę. Zanjąc życie gorące słoneczko zaraz mi wypali pół mózgu i pomysły znikną, ale "co z tego ? Zapyziejesz w tym cholernym domu!" - Słowa rodziców -,- Właśnie usiłuję namówić Magdę na jakiegoś filmika. Życzcie powodzenia xD A ja się z wami na razie żegnam i do kolejnej notki c:
Buziaki / Vanessa ♫

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz