czwartek, 24 lipca 2014

Nowość :P

Hejo :) Tu Vanessa ;P Dzisiaj, a mówiąc to mam na myśli pięć minut temu, poszła w ruch moja zakładka z moimi wersjami piosenek :) Mam nadzieję że wam się spodoba moje wycie ;) Madzi dzisiaj raczej nie będzie ponieważ ma mały remont i kabela od neta jej odłączyli żeby nie uszkodzić przypadkiem :/ Nawet przez skype se nie pogadamy dzisiaj :( Jutro wieczorem mam jej nie przeszkadzać bo zakochała się w serii o Harrym Potterze i będzie oglądać jutro "Zakon Feniksa". Ja też nie pogardzę Harrym tak szczerze mówiąc :P Przypominam o jutrzejszych rozdziałach i naprawdę przysięgam że jutro wrzucę ;D I to nawet cztery. Cztery... Z Niezgodną mi się kojarzy. Za dużo ostatnio czytam xD No dobra... To pozdrowionka dla wszystkich wakacjowiczów ;)
Buziaki / Vanessa ♫

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz