piątek, 25 lipca 2014

The Sims 2 za darmo! - EA games zakończyło współpracę!!!

Hejka pyśki :3 Z tej strony Van i mam baaardzo wesołą wiadomość :) EA games zakończyło współpracę z grą The Sims 2 i jest do pobrania za darmo (calutki pakiet :3 ) za darmo na stronie origin ;)
Link do strony Origin : https://www.origin.com/pl-pl/store/
Wchodzicie na tą stronę, logujecie się (To jest w 100% darmowe, żadnych haczyków, nic) i wchodzicie w zakładkę "Moje konto" (Czy coś w tym stylu) i klikacie "podaj kod produktu". W miejscu na kod wpisujecie : I-LOVE-THE-SIMS
Żeby wam się te Simsy pojawiły, musicie ściągnąć program Origin na komputer (to też jest za darmo, właściwie to wszystko na stronie jest za darmo, chyba że chcecie coś kupić). I dostajecie pełny pakiet Simsów 2 Ja sobie je właśnie instaluję, łapajcie screena ;)



Ja przez "pełną kolekcję" rozumiem wszystkie dodatki i akcesoria. Kto nie ma podstawowej wersji niech się nie martwi ponieważ jest w zestawie :) Trochę bardzo się zawiodę jeżeli się okaże że to tylko niektóre dodatki. Ogólnie pobranie i instalacja kosztuje nas tylko 12,67 GB na dysku i nic więcej. Owa oferta jest dostępna tylko do 31 lipca, więc radzę korzystać póki jeszcze jest :) To tyle miałam do napisania ;) Pamiętajcie o rozdziałach (Teraz na pewno je dodam :) )  <3
Buziaki :* / Vanessa ♫

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz