środa, 2 lipca 2014

Wielki powrót :) (po kilkunastodniowej nieobecności)

Helloł :* Tu Van (względnie Tori ;) )Wiem że długo się nie odzywałam, ale nie ma zbytnio o czym nabazgrolić :) Wakacje się zaczęły, z czego się obie z Madzią bardzo cieszymy, ja zmieniłam przezwisko z Wiki na Tori, a Madzia to Madzia... ona się nie zmienia xD I to pod żadnym względem :P (Nie obraź się Madziku jeżeli to przeczytasz).
W związku z pytaniem czy będę dodawała więcej rozdziałów w wakacje... Otóż nie mogę zrealizować tej prośby ponieważ skończyłam pierwszą część i nie mam zbytnio weny do drugiej części. Jakbym zaczęła dodawać więcej rozdziałów to zbyt wcześnie bym wam dała wszystkie i musielibyście czekać z pół roku (o ile nie rok) aż bym skończyła pisać drugą część (zamierzam ją zrobić krótszą - raptem trzydzieści rozdziałów). Także żeby nie było, nie piszę chwilowo o kodzie lyoko i zajmuję się aktualnie opowieściami o filmie "Jak wytresować smoka". Nie tyle żeby poćwiczyć co żeby mi jakiś fajny pomysł wpadł do głowy. Według mnie smoki to bardzo ciekawy temat :) Myślę że kiedyś zrobię bloga z opowiadaniami na podstawie tego oto filmu :) Madzia już się przymierza do realizowania niespodzianki, której się zadeklarowała. Razem prawdopodobnie będziemy nagrywać serię minecraft przedstawiającą lyoko w minecrafcie. Nie mamy pojęcia jaką nazwę dać przyszłej serii i tu zwracamy się do was drodzy czytelnicy :) Bardzo prosimy o wymyślenie jakiejś kreatywnej nazwy. Wybierzemy najlepszą i nagrodzimy kolażem :) Jednak każda nazwa wymyślona przez was zostanie nagrodzona dedykiem z wybraną postacią lub postaciami (max. trzema) :) Termin wymyślania nazwy - maksymalnie do 12.08.2014
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę udanych wakacji ;) Buziaczki ;* / Vanessa ♫
P.S. Macie tutaj szczerbatą mordkę (może nie związane z lyoko, ale kto się przy Szczerbatku nie uśmiechnie? ;3 )

1 komentarz:

  1. Ja też lubię smoki i uważam ,że są bardzo ciekawe :) Nad nazwą muszę się jeszcze zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń