czwartek, 28 sierpnia 2014

Drugi z Kolaży obiecany dla Lyokonerki =)

Witajcie Miśki. Tu Madzia. Znając życie będzie zdziwienie, czemu post o godzinie szóstej. Nie, nie jestem rannym ptaszkiem xD, ale po prostu siedziałam nad kolażem, a konkretniej mówiąc: jego główną postacią, czyli Magdą =). Jakiś miałam błąd i nie mogłam pobrac poszczególnych obrazków, jakie zrobiłam. Przez co byłam smutna i myślałam, że nie będę mogła zrobic kolaża. Jednak drobna sztuczka pomogła mi i dzięki temu kolaż gotowy =). Oto on:

Mam nadzieje, że się podoba =)
A tak nie w temacie: rozdziałek zaległy wrzucę za chwilę (Madzia ma spóźniony zapłon xD). Trzymajcie się i bądźcie czujni: Xana pewnie nie śpi o tej porze (mam nadzieję, że tego czyta, bo jeśli tak, to bez obrazy :D). Miłego Dnia miśki :***
Madzikowa ;*

2 komentarze:

  1. Thx Śliczny ♥
    Jedno pytanie: kto jest na zdjęciu z Magdą? (mam na myśli tę dziewczynę w czarnych włosach)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że się podoba =). Jeśli mówisz o środkowym zdjęciu to ta dziewczyna to Valerie ;)
      Próbowałam ją stworzyc jak najbardziej podobną do moich opowiadań, no ale cóż... nie było opcji, żeby źrednice były białe, a reszta oka - czarna :/
      Madzikowa ;*

      Usuń