niedziela, 24 sierpnia 2014

Głupiutka Van :>

Hejka, tu Van :3 Jak widać w tytule, jestem głupiutka... Mądra ja się wylogowała i zapomniała hasła, no bo jakby inaczej xD DWA TYGODNIE sobie próbowałam przypomnieć hasło. Nie pytałam Madzi bo by się ze mnie zaczęła nabijać i do śmierci nie miałabym spokoju... Heh :> Ale jestem i zdecydowałam że nie będę wrzucać już rozdziałów. Dam wam wszystkie od razu, a co mi szkodzi :) Tytułu nie ma, końcówka straszna ,ale część druga w przygotowaniu ^^ Gotowa będzie na gwiazdkę ;) Taki prezent z tego wyjdzie xD Całego opowiadania możecie się spodziewać już na 100% w środę. Jutro mam jeżdżenie po mieście, we wtorek mam gości, a w środę nudno :D Nie wiem co będę robić na blogu jak wam dam te wszystkie rozdziały, ale szkoła się zbliża (nie że narzekam) i albo nie będę miała czasu, albo zapomnę, jak to ja. Się już rozpisałam... :D A tak w ogóle to wasza aktywność mnie zaskakuje. Jest po prostu powalająca :) Chodzi o nazwy minecraftowej serii. Wybór taki, że hej... (sarkazm - ostatnie 4 zdania). Skończyło się na tym że Madzia odwołała cała serię. Za to będziecie mogli zobaczyć inne serie np. Igrzyska śmierci (surwiwal games), czy też chowany (Hide&Seek). Kanał będzie podany niedługo :) Jednakże, w związku z moją ostatnią nieobecnością, rozdam pięciu pierwszym osobom wróżby pisemne, a dodatkowo trzy pierwsze dostaną kolaż z wybraną postacią lub postaciami (niekoniecznie z Kod Lyoko). Taka maleńka rekompensata za te dwa tygodnie :) Pisać swoje loginy, imiona czy co tam innego, żebym wiedziała komu co dać :D Kończę już ten mój długaśny monolog i wstawiam obrazek :3 Kto zgadnie kim jest ta urocza osóbka, zgarnia kolaż z wybraną osobą ;)   :



Wirtualnych snów! / Vanessa ♫

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Yeeey. Z kim kolaże? :) Niekoniecznie z postaciami z Kod Lyoko ;)
      Wróżba:
      Chłopak - William
      Najlepsza przyjaciółka - Sissi
      Wróg - Ulrich
      Ulubiony nauczyciel - Pani Hertz

      Usuń
  2. Z Van i Madzią jeśli można :) A zrobicie obydwie? Plose :)

    OdpowiedzUsuń