środa, 27 sierpnia 2014

Jeden z obiecanych kolaży dla Lyokonerki ♥

Hej, z tej strony Van ^^ Jednak nie dam rady dzisiaj dodać rozdziałów. Jutro spróbuję nadrobić :/ Zbyt dużo muszę tam pozmieniać i nie wyszło... Yhh... Za to mam jeden kolaż (moją część) dla Lyokonerki :3 Oto on :



Mam ogromna nadzieję ze się spodoba ^^ Korzystałam z różnych kreatorów z tej stronki - http://www.rinmarugames.com/
Magda też z nich korzysta ale jej komputer świruje (chyba X.A.N.A zaatakował :P ) i nic nie chce się pobrać xD Dlatego kolaż z częścią Madzikowej będzie prawdopodobnie jutro :3 Tak się nieco podzieliłyśmy :D A że trudno o kreator z dwoma postaciami żeńskimi, zrobiłyśmy oddzielnie. Jak widać Van na "zdjeciach" jest z Oddem :D
A oto jedyne zdjęcie którego nie dodałam do kolażu mimo że jest całkiem fajne ^^ :



Heh :> No to to by było na tyle dzisiaj :D Wirtualnych snów pyśki! / Vanessa ♫

2 komentarze: