czwartek, 2 kwietnia 2015

Modernizujemy bloga ^^

Hej, z tej strony Vanessa :) Jak zapewne zauważyliście (chociaż nigdy nic nie wiadomo) wystrój bloga nabrał różowych barw :P Taa... teraz to wygląda jak blog dla Barbie :D Ale oj tam, oj tam. Mam nadzieję ze nikogo nie zrazi ta jakże oczojebna soczysta barwa :) Wiem że nie wszystko jest idealnie dopasowane (szczególnie ten dół, bleee :/ ), ale szczerze po czterech godzinach siedzenia, dobierania, montowania, stwierdzania że źle, poprawiania itp. nie chciało mi się już tego milimetr po milimetrze ustawiać :) Ale i tak mam nadzieję że będzie okej. Jeszcze do zmiany zostały linki, strony i uwaga, uwaga MOJE ROZDZIAŁY! Jeeej, fanfary, konfetti, tłumy szaleją. Żart. Nieśmieszne, wiem. Tak w ogóle to pragnę zauważyć że 18.04.2015 nasz blog będzie obchodził swoje pierwsze urodzinki ^^  Magdziu, jeżeli to czytasz to wiedz że przygotowujemy balangę ♥♥♥ Wpadywnę do wroca :D Dobra, kończę, laptok mi się wyładowuje xd No to branocka i wirtualnych kochani :*  / Vanessa♫

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz