środa, 1 kwietnia 2015

PRIMA APRILIS!!!

Siemaneczko ziomeczki, z tej strony Vani :* Sory, naoglądałam się ostatnio ReZiego ^^ Koffam <3 Ale dobra, bez jaj przechodzę do rzeczy. Prawie dwa miesiące mnie nie było, co nie? Miesiąc nie miałam w zasadzie dostępu do kompa bo - remont. Totalny, wszechobecny bałagan xd Mój pokój jest już skończony, ale teraz "mieszkają" u mnie mama i siora. Fajnie xD W związku z dzisiejszym Prima Aprilis zamierzałam zrobić na blogu chamski dowcip z rodzaju "Sory, bloga nie będzie" czyli albo napisać posta o tym jak bardzo jesteśmy zajęte (standard :D ) i dopisać że zamykamy bloga, albo dzisiaj zawiesić dostęp i jutro napisać że to żart. Ale po dłuższym zastanowieniu (czyt. po 5 minutach) stwierdziłam że większość z was pogodziłaby się z myślą że bloga nie ma i poszlibyście na jakiegoś innego :P

Dlatego - każda osoba, jaka się dzisiaj pojawi, nieważne czy anonim czy ktoś zalogowany, ma napisać "Prima Aprilis" w komentarzu (plus ma napisać swoje imię) . Dostanie Pima Aprilisowy kolażyk. I jeszcze jedno. KAŻDY pisze w komie jaki by żart wywinąć Madzi :D Mam nadzieję ze nie wejdzie na bloga dzisiaj xD

All write "Prima Aprilis" in a comment. We all write their name and they all write what I do joke for Magda. (Google Translate xD )

Tutto scrivere "Prima Aprilis" in un commento. Tutti noi scriviamo il loro nome e tutti scrivono quello che io scherzo Magda. (Google Traduttore xD )

Alle schreiben "Prima Aprilis" in einem Kommentar. Wir alle schreiben ihre Namen und sie alle schreiben, was ich zu scherzen Magda. (Google Ubersetzer xD )

Vse pishut "Prima Aprilis" kommentarii. My vse napisat' svoye imya i vse oni pishut, chto ya shuchu Magda. (Perevodchik Google xD )

Duuuuuużo jezyków xD Wię :P Nio to pozdróweczka ^^ Buziołki dla wszystkich. Mam nadzieję ze będzie dużo żartów :) / Vanessa ♫

1 komentarz: