czwartek, 11 grudnia 2014

Akuku ^^

Hej, tu Van ^^ Jak zapewne zauważyliście, blog przeszedł maleńką, prawie niezauważalną zmianę xD Madzialena się co prawda na to nie zgodziła, ba, ona nawet o tym nie wie, ale... Mam nadzieję że się jej spodoba. Zapytacie zapewne, dlaczego po bokach bloga są Ulrich i Yumi, a nie Van i Madzia. Od razu powiem że nie wiem. Za to zauważyłam że jest naprawdę dużo postaci anime z niebieskimi włosami xD Ale żadna nie była odpowiednia jako Van :( A skoro nie ma Van to i Madzi nie będzie :) Także, jako jedyny paring z Lyoko (już zobrazowany), Ulumi ma zaszczyt wystąpić na stronie głównej bloga :P Zapewne Magda wprowadzi jakieś swoje poprawki. Chociaż tym razem jej chyba na to nie pozwole. Ostatnio zaczęły mnie denerwować te odwyrębnione -ż, -ć, -ę itp. itd. Musiałam to zmienić. A jak zmienić czcionki, to i zmienić całkowicie wygląd blogaska ^^ Jeszcze parę szczegółów i blog będzie całkowicie gotowy. Ale to już jutro :) Piszcie w komentarzach jak podoba się nowy blog :*
Buziaki ♥ ♥ ♥
/Van ♫

2 komentarze:

  1. Jeju! Blog teraz wygląda świetnie! Super, że postanowiłaś zmienić wygląd bloga.. Myślę, że niedługo (chociaż już według mnie nie potrzeba poprawek^.^) będzie jeszcze lepszy! Cieszę się, że prowadzicie tego świetnego bloga ;) Kara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Również myślę że jest już dobrze, ale i tak zapewne będą jakieś poprawki :) Lubię wszystko zmieniać xD Serio, co pięć minut (nie dosłownie) mój pokój wygląda inaczej :) Naprawdę, bardzo cieszę się że blog Ci się podoba :) Pozdrówka /Vanessa ♫

      Usuń