poniedziałek, 8 grudnia 2014

AWW YEAH :D

Hejka, dawno mnie nie było ;) Powody:
1. Szkoła
2. Awaria w mojej sieci xD nie miałam przez dwa tygodnie neta :/
3. Przeprowadzka (za 2 tygodnie, ale się już pakować trzeba)
Dodatkowo się rozchorowałam... Cudownie. Jednakże, przy okazji mojej nieobecności, dowiedziałam się od Madzialenki że jesteśmy Vice w głosowaniu na najlepszego bloga ^^ Dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali. Szczerze to nie spodziewałyśmy się nawet przedostatniego miejsca, a tu proszę, jaka niespodzianka :3 Więc jeszcze raz baaaardzo dziękujemy. Tak jeszcze btw. do notki. Byłyśmy z Magdą na "Kosogłosie" 22.11.2014r. Czyli stosunkowo niedawno. Nagrałyśmy dla was recenzję, którą mój telefon gdzieś schował. Na całe szczęście znalazłam ją i przy najbliższej notce, sformatuję go i wrzucę (jeżeli będzie się dało bo mam nieco nowszy telefon i nwm jak to dziadostwo obsługiwać, jeszcze się nie nauczyłam xD). W kilku zdaniach o filmie:
-Bardzo poruszający i głęboki film
-Chwilami bardzo śmieszny
-Wzruszający
-Niesamowicie realistyczny
-I co najważniejsze... ZGODNY Z KSIĄŻKĄ
Naprawdę, jest to jeden z niewielu filmów, którego reżyserzy nie spartaczyli. Tak jak np. Percy' ego Jacksona. Film porażka, ale książka cud, marzenie :3 Oczywiście do "Kosogłosa" dodali kilka swoich scen, ale były tak idealnie dobrane, że nie można było odczuć tego że coś jest nie teges. Np. Scena z piosenką "Wisielcze Drzewo (The Hanging Tree)" ◄ (Jeżeli chcesz posłuchać, kliknij link). Tak, wiem że to jest blog o "Kodzie Lyoko", ale gdzieś muszę się poekscytować tak wspaniałym filmem ^^ Mam nadzieję ze wymyślą coś równie dobrego o "Kod Lyoko" i niesamowicie to zekranizują :) A tymczasem kończę moją długaśną wypowiedź i życzę wszystkim miłych ostatnich dwóch tygodni szkoły :)  /Vanessa♫
P.S. Piszcie co dostaliście na mikołajki ;)
2.P.S. Bogowie... Ślepa jestem i nie zauważyłam 6039 wejść xD Dziękuję serdecznie również w imieniu Magdy ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz