sobota, 1 listopada 2014

4 grudnia - powrót z opowiadaniami u Madzi! =)

Hejka misiaki. Tu Madzia. Chciałam was poinformowac o kilku ważnych informacjach. Więc tak:
- naszego filmu dotyczącego pytań na asku narzazie nie będzie, ponieważ film, który nagrałyśmy niestety nie działa :c
- Jak w tytule posta widzicie, w grudniu rozdziały... powracają! Jak zauważyłam, to na blogu prawie nic szczególnego nie dzieje i może byc wrażenie, że blog umarł xD. Bardzo was za to przepraszam, ale szkoła daje w kośc. Masa zadań, dwa konkursy, dużo sprawdzianów i kartkówek... typowo w gimbazie (chyba się jeszcze nie przyzwyczaiłam xD). No nic, kiedyś się przyzwyczaje =). To by było na tyle w pościku. Trzymajcie się i do następnego wpisu ;***
~Madzialena

4 komentarze:

  1. Zapomniałam napisac! Reszta rozdziałów części pierwszej pojawi się stopniowo w ciągu tygodnia! Dzisiaj będzie nowy rozdział =)
    ~Madzialena

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć ! Trafiłam tu po przez głosowanie na najlepszy blog o Cl i szczerze mówiąc podoba mi się tu. Chętnie jeszcze was odwiedzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy z całego serduszka <3 Miło nam że ci się podoba ^^ / Vanessa ♫

      Usuń
  3. Hejka. Mi również podoba się wasz blog. Macie bardzo ciekawe opowiadania! Pozdrawiam i czekam na resztę waszych opowiadań :)

    OdpowiedzUsuń