wtorek, 4 listopada 2014

WAŻNA INFORMACJA W SPRAWIE OSTATNICH ZDARZEŃ!!!

Witajcie. Misiaki. Tu Madzia + Vanessa na skype :)
Słuchajcie, ta notka będzie dla nas baaaardzo ważna. Tak więc najpierw kilka słów ode mnie:
"Ostatnio zauważyłam, że u Lyoko Angel pojawiła się czarna lista. Zostało również przez Radę głosowania (jest wszystko w spisie o CL) utworzone głosowanie na najlepszego bloga miesiąca. Patrząc na komentarze prawie wszystkie anonimowe były na Avery i Karę, przez co zostały usunięte z konkursu. A nic takiego nie zrobiły!!! Sprawa już została wyjaśniona. Tak mi jest szkoda tych dziewczyn. Piszą bardzo fajne blogi, a teraz przez tą akcję chcą usunąc blogi! Masakra! Już zauważyłam, że kilka znanych blogerek zawiesiło blogi z powodu plagiatu! Nie rozumiem, dlaczego istnieje aż taka nienawiśc do innych. Pamiętam, jak było 4 miesiące temu. To były początki naszego bloga. W spisie u Lyoko Angel nie było żadnych Czarnych List, była ankieta na najlepszego bloggera miesiąca. Wszyscy bloggerzy genialnie prowadzili swoje blogi, nie było żadnych problemów, a teraz... W związku z takimi typu zdarzeniami apelujemy o NIEGŁOSOWANIE NA NAS W GŁOSOWANIU NA NAJLEPSZY BLOG O CL Z ANONIMA!!!!! No chyba, że jest ktoś na tyle złośliwy, że będzie w ten sposób na nas głosował (kto się złośliwym urodził, takim zostaje na zawsze). Czytałam, że za podszywanie się pod kogoś grozi nawet karą pozbawienia wolności. Jeśli dojdzie do nas informacja, że "my na siebie głosujemy" to od razu zgłaszamy sprawę do Rady Głosowania."
Teraz kilka słów od Vanessy:
"Chciałabym wspomnieć o czymś takim jak zasada "fair play" czyli "uczciwa gra". Jeżeli chcecie coś osiągnąć musicie sami do tego dążyć nie przez oszustwo, jak dodawanie sobie głosów czy eliminowanie konkurentów fałszywymi oskarżeniami. Nie wiem jak było w obu przypadkach o których wiem, czy oszustwo było ustawione przez blogera, czy konkurenta, ale proszę, pamiętajcie o tej zasadzie, zeby później nie było płaczu itp. Żeby coś osiągnąć trzeba poświęcic na to swój czas i włożyć w to jakiś wysiłek. Podam na moim i koleżanki przykładzie. Ja uczyłam się śpiewać i pomimo że mi kiedyś nie wychodziło, doświadczenie przydało się w późniejszym etapie nauki, dzięki czemu zajęłam pierwsze miejsce w szkolnym "Mam Talent". Wcześniej, w innej szkole, moja koleżanka chciała wygrać konkurs muzyczny i zaśpiewała z "playbacku". Została zdyskwalifikowana i nie mogła później brać udziału w tym konkursie. Do tej pory nie może, a wszyscy w szkole nazywają ją oszustką. Tak więc : MYŚLCIE CO ROBICIE, BO POTEM ZA TO SAMI ODPOWIADACIE. To tyle co chciałam powiedzieć. Mam nadzieję że to da wam trochę do myślenia.Uprzedzając możliwe przyszłe pytania typu - "A wy to takie święte i nigdy nie oszukiwałyście" - Nie oszukiwałyśmy i nie zamierzamy, wiedząc jakie mogą być tego konsekwencje. Bardziej zależy nam na własnej satysfakcji niż statystykach.
P.S. Ostatnio grzebałam w internecie i odnalazłam fan-arty z jakąś niebieskowłosą panną, która nie jest Vanessą. Informuję wszystkich że Vanessa w opowiadaniach powstała w mojej głowie bez interwencji kochanych internetów. Dlatego jeżeli zostanę oskarżona o tzw. "plagiat", nie przyznam się do winy, ponieważ Van to tylko i wyłącznie moja postać. Z wszelkie powtórzenia dot. jakiejkolwiek innej postaci na innym blogu przepraszam.
~Madzialena i  /Van ♫

3 komentarze:

  1. Dziękuję, że mi wieżysz! Jestem smutna, że moja koleżanka wszystko popsuła i chce niezmiernie przeprosić za te kłopoty.. Kara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co przepraszac, nie wiedziałaś że tak się stanie :) Najważniejsze, że sprawa została wyjaśniona ;)
      ~Madzialena

      Usuń
  2. Fajnie dziewczyny, że tak staracie się przeciwdziałać plagiatu. ja też osobiście jestem zbulwersowana zachowaniem tych dziewczyn. Chciałąbym, żeby ludzie działali fair-play, ale niesty nie zawsze tak jest.
    Pozdrawiam, Martynika

    OdpowiedzUsuń