piątek, 7 listopada 2014

Nie lubicie mnie :P

Hej, z tej strony Vanessa :P Zauważyłam ze lubicie bardziej Madzię xD W sumie się nie dziwię bo w przeciwieństwie do mnie jest słowna i punktualna :P Ja to taki totalny roztrzepaniec :) Ale do mojego posta o bransoletkach też przydałoby się napisać komentarz, chociażby z faktu że chodzi o nasz fandom. A tak btw. na ISing pojawiło się moje nowe nagranie. Jednak za dużo montowania jak nie nagrywam na ISingu :/ Link: http://ising.pl/nagranie/ci8rbe47bq1,Passenger-Let_Her_Go
Także przepraszam, wiem ze nagrania miały już być na blogu no ale... gimbaza - brak czasu :/ Pseplasam :3 Jutro najprawdopodobniej nie będzie na blogu ani mnie, ani Madzialeny, bo tak jakby jesteśmy już umówione na cały dzień :P Tak więc czymajcie się i pa pa :3 / Vanessa ♫

1 komentarz:

  1. Hej, bez takich Van! Cb i Madzię lubię tak samo! Obie jesteście super i obie piszecie genialne opowiadania! A roztrzepaniec jest i ze mnie więc się nie przejmuj! Jesteś super Van!
    PS Madziu ty też jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń