czwartek, 6 listopada 2014

Wybieramy bransoletkę!!!

Hej pyśki, z tej strony Vanessa :3 Ostatnio zabrałam się za robienie fandomowych bransoletek. Mam już wszystkie poza Kodem Lyoko. Niestety jest nas tak nieliczna grupka, że kolor bransoletki nie został nam przydzielony :( Dlatego zwracam się do was, z prośbą o wymyślenie nam jakiegoś koloru :) Mam nadzieję że wszystkim Lyokoners to się spodoba. Rozpowszechniajcie innym fanom Kod Lyoko, udostępniajcie jak możecie, bylebyśmy tylko ustalili kolor (decyduje większość głosów). Pierwsze dwadzieścia komentarzy się liczy. Wątpię czy aż tyle będzie, ale nadzieja jest piękna :P Ostateczna decyzja podpadnie mi i Madzi :) Macie czas do niedzieli bo w sobotę mnie nie ma xD
Trzymajcie się gorąco / Vanessa ♫
P.S. Takie tam na poprawę humoru ^^ (Nie moje, wygrzebane z internetów)
P.S.2.Słuchajcie, będziemy z Madzią teraz w postach dawały rozdziały, aby ustawić na zakładkach z opowiadaniami bezpośredni link, abyście mogli komentować pod każdym z nich. Dziękujemy Magda Lenie za pomoc w rozwiązaniu tego problemu!




3 komentarze:

  1. Mi się wydaje, że niebiesko-biało-czerwona. Kiedy wieże w Lyoko są nieaktywne, to są białe. Niebieski, bo cyfrowe morze jest niebieskie, a czerwony - dlatego, że aktywne wieże są czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile wiem to cyfrowe morze jest pomarańczowe ;) /Van ♫

      Usuń
  2. zielony-żółty-fioletowy-niebieski-biały-jak kolory sektorów :)

    OdpowiedzUsuń